Jak nakupovat

Registrace zákazníka, jeho účet a výhody

Od 25. května 2018 vstupuje v platnost nová legislativa a podmínky o ochraně osobních údajů. Prosím věnujte proto pozornost stránkám "Podmínky ochrany osobních údajů" a "Obchodní podmínky".

Každý zákazník našeho e-shopu se může registrovat a tím získá automaticky nárok na slevu na veškerá vína ve výši 10%. Na vybraná vína z Výběru sommeliera dokonce 20%. Slevy se nesčítají a po přihlášení se každému zákazníkovi zobrazují automaticky u vín takové ceny, na které má nárok po nejvyšší možné slevě. Neregistrovaní a nepřihlášení zákazníci vidí zobrazené běžné ceny.

Kromě slevy registrovanýcm zákazníkům automaticky zasíláme obchodní sdělení týkajících se novinek v nabídce a aktuálních cenových akcí a zvýhodnění. Chcete-li dostávat i pozvánky na degustace a další akce konané v našich pobočkách, přihlašte se prosím k odběru našeho newsletteru v zápatí našeho e-shopu vpravo dole

 

Zboží, jeho výběr a nákup

 

V našem e-shopu nabízíme zboží, které obvykle máme skladem. Může se ale stát, že u některých položek dojde ke krátkodobému nebo i dlouhodobějšímu výpadku. Je to dáno zejména tím, že spolupracujeme výhradně s malými a středními vinaři. Pokud není některé zboží aktuálně skladem ve vybrané pobočce k osobnímu odběru objednávku nelze dokončit. Lze ji ale dokončit výběrem jiné pobočky a do poznámky objednávky vepsat požadavek na vyzvednutí v té pobočce, která Vám nejvíce vyhovuje a my v ní pro Vás zboží rádi připravíme. Pokud není zboží na centrálním skladě v Modřanech, doporučujeme zaslat dotaz na dostupnost na email: tomas@pasapas.cz

 

Každý měsíc připravujeme omezenou a cenově výhodnou nabídku na vybrané zboží se slevou 20%.

 

V našem e-shopu lze zboží a jeho množství snadno přidat do nákupního košíku, jehož obsah si můžete jednoduše zobrazit a do vytovření objednávky libovolně měnit.

 

Pro dokončení nákupu je potřeba vytvořit a odeslat objednávku. Celý proces se skládá ze 4 kroků, v nichž si zvolíte způsob platby, doručení nebo osobní odběr.

 

Potvrzením o přijetí Vaší objednávky z naší strany e-mailem začne proces kompletace a expedice zboží z našeho skladu.

 

Doručení, osobní odběr

 

Nabízíme Vám tři možnosti dodání zboží – kurýrem po celé ČR, našim rozvozem po Praze nebo osobně na dvou místech v Praze.

 

Možnosti osobního odběru můžete využít v našem prvním vinném baru Na břehu Rhony na Výtoni kdykoliv v průběhu provozní doby nebo v našem distribučním skladu v Modřanech po předchozí domluvě. Více viz. stránka "Výdejní místa".

 

Pokud jej chcete doručit až k Vám domů nebo například do práce, máte na výběr ze dvou možností:

 

  • Náš rozvoz - nabízíme rozvoz po Praze za 99,- nebo při jednorázovém nákupu v hodnotě 3000,- Kč a více zdarma. Tímto způsobem Vám zboží doručíme nejpozději do 48 hodin od přijetí objednávky a v případě platby převodem od přijetí platby na náš účet.

  • Kurýr - drouhou možností je doručení společností Toptrans kamkoliv na území České republiky. V tomto případě Vám bude zboží doručeno do 24 hodin od přijetí objednávky, respektive od připsání platby na náš účet. Cena za tuto službu je 149,- Kč a při jednorázové objednávce nad 3000,- Kč je doprava zdarma. Po předchozí domluvě lze tuto variantu využít i k dopravě na Slovensko s individuálními cenovými podmínkami, které s Vámi budou předem dohodnuty.

 

Možnosti platby

 

Dle způsobu objednání a odběru zboží nabízíme tyto možnosti platby – hotově, kartou, dobírkou a převodem na účet.

 

Při platbě předem převodem na náš účet Vám bude zboží expedováno nebo v případě osobního odběru připraveno k vyzvednutí ihned po připsání částky na náš účet.

 

  • při osobním odběru nabízíme možnost platby v hotovosti nebo platební kartou. Samozřejmě můžete provést i platbu předem na náš účet.

  • při doručení našim rozvozem můžete zaplatit pouze v hotovosti. Lze také provést platbu za zboží a dopravu předem (při jednorázovém nákupu nad 3000,- Kč je doprava zdarma) předem bankovním převodem a při doručení zboží již nebudete platit nic.

  • při doručení kurýrem budete platit hotově dobírkou při doručení zboží nebo za zboží a dopravu můžete zaplatit předem na náš účet.

 

Postup při vrácení nebo výměně zboží:

Zákazník zašle zboží do zákonné 14ti denní lhůty obchodním či doporučeným balíčkem (po předchozí domluvě s prodávajícím) na tuto adresu:


Na břehu Rhôny
Na Hrobci 410/1
Praha 2-Nové Město, 128 00


za těchto podmínek:

- zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
- nepoškozené
- kompletní
- přiložena kopie dokladu o koupi
- vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy
- zboží musí být odesláno doporučeně a pojištěné (zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude z naší strany přijata).

Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, datum nákupu a účet kupujícího, na který mu bude do 30 kalendářních dnů poukázána částka za zboží. Náklady na poštovné si hradí odesílatel.

V případě, že se zboží vrátí v jiném než neporušeném stavu, tzn. použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle § 458, odst. 1. Občanského zákoníku nárok na peněžní náhradu za opotřebené zboží. Tato náhrada se hradí formou započtení hodnoty opotřebení oproti vrácené kupní ceně. Hodnota opotřebení je vyjádřena částkou, která je rozdílem mezi cenou nového zboží a cenou, za kterou je zboží prodejné jako použité.

Zákazník obdrží zpět peníze v hodnotě kupní ceny zboží a nákladů na nejlevnější dopravu. Náklady na vrácení zboží (poštovné) platí kupující.

Více viz. Obdhodní podmínky.

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.